جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۳۵
کد خبر: ۱۴۱۲۹۴
|
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳

کتاب «دوباره فکر کن» در باشگاه کتابخوانی ایروانی نقد و بررسی می‌شود

کتاب «دوباره فکر کن» نوشته آدام گرانت در دومین ویژه‌برنامه باشگاه کتابخوانی ایروانی در فرهنگخانه ایروانی منطقه ۱۲ نقد و بررسی می‌شود.

کتاب «دوباره فکر کن» در باشگاه کتابخوانی ایروانی نقد و بررسی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست نقد و بررسی کتاب «دوباره فکر کن» با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی دوشنبه ۱۹ شهریورماه ساعت ۱۰ با حضور کارشناسان فرشته میرسیاقی و غفاری و اعضای باشگاه کتابخوانی ایروانی و علاقه‌مندان به حوزه کتاب در فرهنگخانه ایروانی منطقه ۱۲ برگزار می‌شود.

کتاب «دوباره فکر کن» آدام گرانت به بررسی موضوعاتی مانند نظرهای مخالف و تغییر باورهای اشتباه می‌پردازد و از تحقیقات علمی و داستان‌های واقعی استفاده می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل دشوار و ناراحت‌کننده بودن تغییر باور، بر روی باورهای غلط خود پافشاری می‌کنند. نویسنده مثال‌ها و تجربه‌هایی واقعی از زندگی افرادی را ارائه می‌دهد که توانسته‌اند بازنگری و تغییر عقیده داشته باشند.

آدام گرانت در این کتاب هنر انتقادی دوباره فکر کردن و بازاندیشی را بررسی می‌کند. این هنر باعث می‌شود نظرات خود را زیر سوال ببرید و ذهنتان را باز کنید تا در کار و زندگی خود موفق‌تر باشید. او همچنین به بررسی نقش همدلی و گوش دادن فعال در تغییر دیدگاه‌ها می‌پردازد و توضیح می‌دهد که چگونه می‌توانیم با استفاده از این مهارت‌ها، روابط بهتری برقرار کنیم و دیدگاه‌های جدیدی را بپذیریم. گرانت در نهایت با ارائه راهکارهایی عملی به ما کمک می‌کند تا به یادگیرندگان مادام‌العمر تبدیل شویم و همیشه آماده تغییر و رشد باشیم.

حضور در این برنامه برای عموم آزاد و رایگان است و علاقه‌مندان برای شرکت در آن می‌توانند به میدان محمدیه، خیابان مولوی غربی، کوچه قفلسازان، کوچه حاج‌حسن، بن‌بست اول، فرهنگخانه ایروانی مراجعه کنند. 

نظر شما